jeudi 25 février 2010

فراخوان گردهمآیی در ژاپن برای اعتراض به حضور لاریجانی

فراخوان گردهم آیی در ژاپن برای اعتراض به حضور لاریجانی در توکیو :
ایرانیان آزادیخواه مقیم ژاپن روز جمعه آینده (26 فوریه) در اعتراض به حضور علی لاریجانی رییس مجلس ضد مردمی رژیم دیکتاتور و فاشیست جمهوری در توکیو پایتخت ژاپن گردهم آیی اعتراض آمیز برگزار می کنند .
این گردهم ایی اعتراض آمیز از سه و نیم بعد از ظهر در برابر ساختمان کلوپ خبرنگاران ژاپنی در منطقه چیوداکو برگزار می شود که قرار است لاریجانی در این ساعت در آن برای خبرنگاران ژاپنی کنفرانس خبری داشته باشد.
یادآوری می شود که لاریجانی اخیرا در سخنانی شرم آور و دروغ از وجود دمکراسی در کشور ایران دم زده است .
از همه ایرانیان آزادیخواه مقیم ژاپن درخواست می شود که با حضور در این گردهم آیی بار دیگر اعتراض خود به رژیم سرکوبگر جمهوری اسلامی را نشان داده و چهره دیکتاتور این مقام جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان دهند .
آدرس محل برگزاری گردهم آیی:
Tokyo , chiyoda – ku Uchisaiwaicho 2-2-1 , Nippon Press Center Bldg
Tel: 03-3503-2721 Fax: 03-3593-6233
نقشه و نزدیکترین ایستگاه قطار به محل
http://www.jnpc.or.jp/section4/map.html
لاریجانی روز سه شنبه گذشته برای دیداری پنج روه به ژاپن آمده است.

نیمی از دانشجویان دانشگاه شریف آماده مهاجرت هستند

سایت کلمه: بی توجهی مسئولین به جذب فارغ التحصیلان دانشگاههای مطرح کشور همه ساله خسارتهای فراوانی را به جامعه تحمیل می کند.

در رابطه با همین زمینه تعداد قابل توجهی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف تهران قصد عزیمت به کشورهای غربی و اقامت دائم در آنجا را دارند.

بنابراین گزارش، برخی از اساتید دانشگاه صنعتی شریف با ابراز نگرانی از اوضاع فعلی دانشگاه‌های کشور خبر داده‌اند که در حال حاضر حدود نیمی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف برای عزیمت به خارج از کشور و اقامت دائم در آنجا اعلام آمادگی نموده‌اند.

به گفته این افراد، هدف دانشجویان از این کار اعتراض به عدم وجود امکانات آموزشی برای ادامه تحصیل ایران است.


سخنان سرکرده سپاه پاسداران در اجلاس خبرگان رهبری

تلویزیون رژیم: فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حفظ محتوای نظام اسلامی را مهمترین ارزش برای مردم ایران اسلامی دانست و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: اگر به محتوا و اصول توجه نشود شاید در زیر پوست نظام تغییرات تدریجی ایجاد شود.

سردار جعفری که در سومین جلسه هفتمین اجلاس رسمی دوره چهارم مجلس خبرگان رهبری به عنوان شخصیت مدعو در جمع خبرگان حاضر شد گزارشی از اوضاع جاری کشور ارائه کرد.

وی در سخنانی با ارائه تعریفی آکادمیک از امنیت ملی به بیان عوامل و ریشه های حوادث پس از انتخابات پرداخت.

سردار جعفری توان یک ملت برای حفظ ارزش ها در مقابل تهدیدات را امنیت ملی دانست.

وی مردم را اساس امنیت ملی در طول 30 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: حضور مردم در 22 بهمن امسال دلیل این مدعاست.

سردار جعفری عدالت خواهی، استقلال و آزادی ، استکبار ستیزی ، منفعل نشدن، مردم گرایی ، مستضعف نوازی و پرهیز از اشرافی گری را اصول و مبانی انقلاب اسلامی در نگاه مقام معظم رهبری دانست و گفت: علت دشمنی خیلی ها پافشاری های نظام بر این اصول است.

وی پایبندی مردم به اصول و ارزش ها را مایه دلگرمی مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی در برخورد با مسائل دانست وگفت: مردم در برخورد با فتنه گران بسیار جدی بودند که در قالب دفاع از نظام هم اصول و ارزش ها مخدوش نشود.

وی ضد انقلابیون ، تکنوکرات ها و تجدیدنظر طلب ها را از جمله سه جریان مخالف ارزشهای اصیل ، ارگان های انقلابی و اصل ولایت فقیه ذکر کرد و افزود: عبور از قانون ، تضعیف جایگاه ولایت فقیه و استحاله انقلاب اسلامی جزو ترفتندهای گروه فتنه از قبل از انتخابات و وقایع پس از آن بود.

سردار جعفری ضمن ارائه گزارشی از شیوه های منافقین و دشمنان خارجی برای تبلیغات گسترده درباره کشته شدگان گفت: مظلومیت انقلاب در این قضیه آن قدر عمیق است که هنوز هم نمی خواهد از شهدای مردمی و بسیجی این فتنه اخیر سخن گوید.

دیدار احمدی نژاد با سران گروههای ترور در سوریه

تلویزیون رژیم: رييس جمهور فردا در صدر هياتي بلند پايه سياسي ،اقتصادي براي سفر دو روزه به سوريه سفر مي کند.
به گزارش واحد مرکزي خبر از دمشق، آقاي محمود احمدي نژاد را در اين سفر منوچهر متکي وزير امور خارجه ،علي نيک زاد وزير مسکن و شهرسازي و رئيس کميسيون همکاريهاي مشترک ايران و سوريه، مجتبي ثمره هاشمي دستيار ارشد ،اسفندياررحيم مشائي مشاور و رئيس دفتر رئيس جمهور و دو تن از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي همراهي مي کنند.
رئيس جمهور در اين سفر و در ديداربا رئيس جمهور سوريه درباره مسائل و تحولات منطقه اي و بين المللي و همچنين روابط دو کشور بحث و تبادل نظر مي کند.
امضاي يک توافق نامه در خصوص مسائل کنسولي ،مصاحبه مطبوعاتي مشترک با بشار اسد، شرکت در جشن ميلاد پيامبر(ص) به همراه رئيس جمهور سوريه و ديدار با سران گروههاي فلسطيني از جمله برنامه هاي آقاي احمدي نژاد در سفر به سوريه است.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Remarque : Seul un membre de ce blog est autorisé à enregistrer un commentaire.