jeudi 25 février 2010

حمایت مجلس خبرگان از ولی فقیه جنایتکار

خبرگزاری حکومتی مهر: بیانیه هفتمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری در "دوره‌ چهارم" صادر شد.

متن این بیانیه به این شرح است:

"اللهم انا نرغب الیک فی دوله کریمه تعز بها الاسلام و اهله و تذل بها النفاق و اهله"

انقلاب اسلامی ایران، موهبتی الهی بود که در زمان غربت دین در دنیای معاصر شکل گرفت و دین را حیاتی مجدد بخشید و پایه‌های فرهنگ دین‌ستیزانه را به لرزه درآورد. این نظام مقدس - که یکی از ارزشمندترین هدایای الهی به ملت بزرگ ایران است - با یاری و مددهای خاصه‌ خدای متعال، در طول ‌٣٠ سال، توفیق و توان خویش را در مقابله با همه‌ توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان داخلی و خارجی به اثبات رساند و راه پیشرفت و تعالی را بر روی ملت‌های عدالت‌جو، آزادی‌خواه و مظلوم جهان، گشود و عملا این نکته را به اثبات رساند که اسلام در همه شرایط، توان اداره بشریت را به خوبی دارد.

مجلس خبرگان رهبری، سی و یکمین بهار به بارنشستن حاکمیت دین را به ملت سرافراز ایران تبریک می‌گوید و در پایان هفتمین اجلاس رسمی، نکاتی را تقدیم می‌دارد:

1- خداوند متعال را به خاطر داشتن ملتی مومن، بصیر، موقعیت‌شناس و همیشه در صحنه شکرگزاریم و بر خود لازم می‌دانیم از حضور با صلابت، به یادماندنی و دشمن‌شکن این ملت شریف در دو حماسه تاریخی9 دی و 22 بهمن هشتاد و هشت، صمیمانه تشکر نماییم.

2- حوادث بعد از انتخابات اخیر، گرچه خسارت‌های مادی و معنوی جبران‌ناپذیری را در سطح ملی و بین‌الملی، به دنبال داشت؛ اما در مقابل،‌ برکاتی نیز در پی داشت که موجب شناسایی ناخالصی‌ها و تفکیک نیروهای حق و باطل گردید و صحنه‌ای عملی برای امتحان مردم و نخبگان بود. نتیجه‌ این امتحان بزرگ و تاریخی، قبولی مردم و نمایش بصیرت آنان و متاسفانه واماندگی بخش محدودی از خواص از دستیابی به بصیرت، متناسب با شرایط پرتغییر و سخت زمان بود.

این دوره پرمحنت، با رهبری شایسته و هدایت هوشمندانه و داهیانه‌ رهبر معظم انقلاب "مدظله العالی" و حضور باصلابت و همه‌جانبه‌ مردم، پایان پذیرفت و برگ زرین دیگری را به موفقیت‌های انقلاب اسلامی در گذر از بحران‌ها افزود. تفکر در خصوص حوادث گذشته، هر انسان منصفی را به تواضع در برابر ضرورت هر چه بیشتر و عظمت اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه - به عنوان عزیزترین یادگار حضرت امام خمینی (ره) - و جانشین صالح ایشان وامی‌دارد. حمایت و پشتیبانی همه جانبه از مقام معظم رهبری و تلاش گسترده‌ برای تحقق رهنمودهای معظم له در تمامی عرصه‌ها ضروری بوده و بر کسی پوشیده نیست. همچنین ایجاد صفا و همدلی و آرامش و وحدت برای تحقق آرمان‌های بلند نظام اسلامی و چشم‌انداز بیست ساله و دیگر برنامه‌ها، حول محور وحدت‌بخش رهبری را در شرایط فعلی ضروری می‌دانیم.

3- صبر انقلابی مردم شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی - که نشانگر ظرفیت بالا و توان مدیریت بحران است - پس از دادن فرصت‌های متعدد به سران فتنه، برای توبه و بازگشت به دامن انقلاب و آرمان‌های امام خمینی (ره) در 9 دی به پایان رسید و با زدن مهر مردودی بر کارنامه‌ی آنان، برای همیشه، آنان را از ذهنیت سیاسی خود حذف نمودند.

4- پایان یافتن این فتنه، به معنای تمام شدن وظیفه‌ افراد و گروه‌های موثر در جامعه نیست؛ از این رو به همه‌ دشمنان خارجی و فریب‌خوردگان داخلی توصیه می‌کنیم همسو با هدایت‌های دل‌سوزانه و راهگشای مقام معظم رهبری،‌ با پرهیز از سکوت و تبری جستن شفاف از گره‌افکنی‌های منافقانه و فتنه‌انگیز، وظیفه خویش را متناسب با مقتضیات زمان ایفا نمایند.

5- از مسئولان و نیروهای جان‌فشان امنیتی و انتظامی - که برای حفظ و برقراری امنیت به خصوص در جریان فتنه‌ اخیر، تلاش زایدالوصفی داشته‌اند - قدردانی نموده، مزید توفیقاتشان را از درگاه ایزد منان خواستاریم و از همه‌ آنان انتظار داریم با برخورد قاطعانه با هر نوع حرکت مشکوک و بحران‌آفرین و رعایت اصل رافت و محبت اسلامی و جذب حداکثری و دفع حداقلی، اجازه خدشه‌دار شدن امنیت مردم را به هیچ کس ندهند. همچنین دستگیری عبدالمالک ریگی، این شرور جانی را - که نشان‌دهنده‌ قدرت اطلاعاتی و عملیاتی این نظام بود - به ملت ایران و سربازان گمنام امام زمان (عج) تبریک می‌گوییم.

‌6- پیروزی‌های درخشان دانشمندان ایرانی در زمینه‌های مختلف علمی از جمله در علوم لیزری، پزشکی، نانوتکنولوژی، صنایع هوا فضا و هسته‌ای، نشانه‌ای از ظرفیت و توان بالای جمهوری اسلامی ایران برای تحقق سند چشم‌انداز بیست ساله نظام و شکست دشمن در تحریم‌هاست. این موفقیت‌های چشم‌گیر، همچنین موفقیت‌های بزرگ مسئولان دفاعی و دانشمندان نظامی در دستیابی به تکنولوژی‌های پیشرفته در سال‌های اخیر به خصوص ساختن ناوشکن جماران را، گامی استوار و موثر در بازدارندگی دشمنان می‌دانیم و از همه‌ دانشمندان و تلاشگران متعهد این عرصه‌ها تشکر نموده و از تمامی مسئولان، خدمتگزاری و تلاش همه‌جانبه را - به نحوی که شایسته این ملت عظیم‌الشان باشد - خواستاریم.

7- در پایان ضمن تجدید عهد با آرمان‌های امام راحل (ره) و تجدید پیمان با مقام معظم رهبری "مدظله" و شهیدان این مرز و بوم، از خداوند می‌خواهیم ملت ایران را در حفظ میراث گرانقدر آنان موفق دارد و این انقلاب را به دست صاحب اصلی‌اش امام عصر "ارواحنا لتراب مقدمه الفداء" برساند. برای امام راحل، شهدای والا مقام و همچنین مرحوم حجه‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمدرضا فاکر نماینده‌ فقید مردم بزرگوار خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی،‌ علو مرتبه و رحمت واسعه مسئلت می‌نماییم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

مجلس خبرگان رهبری

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Remarque : Seul un membre de ce blog est autorisé à enregistrer un commentaire.