vendredi 12 mars 2010

چهارشنبه سوری؛ خط و نشان کشیدن رادان/پاسخ فعالان

پاسدار جنایتکار رادان جانشین سرکرده نیروی سرکوبگر انتظامی در آستانه چهارشنبه سوری برای مردم خط و نشان کشید و گفت، در 22 بهمن جـواب قاطع و دندان شکنی به فتنه گران دادیم و در مراسم چهارشنبه سوری هم همان جواب پلیس به هر فتنه گری است.

پاسدار رادان که در شیراز سخنرانی می کرد گفت، نیروی انتظامی در مراسم چهارشنبه سوری مأموریت هایی پیش رو دارد که تأمین امنیت و جلوگیری از ناامنی از وظایف پلیس است.

رادان گفت، یگان امـداد و حتی یگان ویژه پـاسداران در حال آماده باش هستند و هیچ گونه اتفاقی نخواهد افتاد .


پاسخ فعالان در تهران به رادان

گزارش دریافتی از تهران: بچه ها در تهران قرار است در مراسم چهارشنبه سوری امسال یک تو دهنی بزرگ به خامنه ای و مزدورانش بزنند و با این حرکت به دیکتاتور بفهمانند که جائی در ایران ندارد. از این رو به اطلاع هموطنان ازاده و مبارز میرسانیم که نه تنها مراسم چهارشنبه سوری امسال را هر چه باشکوهتر برگزار کنند، بلکه به یاد شهدای راه ازادی ایران شب چهارشنبه سوری ساعت هشت شب در میدان محسنی حضور به هم برسانند و با روشن کردن شمع و در دست گرفتن ان و با فریاد ،زنده باد ازادی، ای خواهر و برادر شهیدم، راهت ادامه دارد، یاد عزیزانمان را که در راه ازادی به دست جلادان زمان به شهادت رسیده اند گرامی و زنده نگه داریم. خواهشمندیم که در اطلاع رسانی این خبر به سایر هموطنانمان کوشا باشید.
زنده باد ایران ازاد وعده ما:
شب چهارشنبه سوری سال 1388
ساعت هشت شب
میدان محسنی، تهران

****
ملاحظات مهم

• چهارشنبه سوری یک جشن ملی است و حضور در خیابانها نیازی به مجوز خاص ندارد.

• چهارشنبه سوری امسال یکی از بهترین فرصتها برای دیوارنویسی و پخش اعلامیه و سی دی است.


نقاط ضعف حکومت در چهارشنبه سوری

• چهارشنبه سوری در شب برگزار می شود و نیروهای گارد نسبت به روشنائی روز دید و تسلط و برتری بسیار کمتری دارند.
• بدلیل پراکندگی چهارشنبه سوری در سطح شهر، نیروی انتظامی مجبور به استفاده از همه نیروهای وظیفه و کادر اداری خود خواهد شد که تماماً فاقد روحیه و توان سرکوبگری و برخورد هستند.
• چهارشنبه سوری در محلات و نه در خیابانهای اصلی برگزار می شود و بهمین دلیل سرکوبگران از امتیاز دوربینهای باصطلاح ترافیکی محروم خواهند بود.
• نیروی انتظامی ناچار است که در سطح شهر برای حراست همه بانکها و ادارات و مراکز دولتی و بویژه کلانتری ها نیرو گمارده و دچار پراکندگی سازمان شود.
• نیروی انتظامی مجبور به استفاده از خودرو و موتور است که مسلماً در شب هنگام بزرگترین نقطه آسیب پذیری آنها خواهد بود.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Remarque : Seul un membre de ce blog est autorisé à enregistrer un commentaire.