vendredi 26 février 2010

دیکتاتور بزدل بودن واقعا مایه ننگ است

وبلاگ سهرابستان

فاجعه کوی دانشگاه، لبخند خامنه ای، خون گریه مردم

پخش تصاویر دهشتناک سرکوب خونین کوی دانشگاه و ضرب و شتم وحشیانه پاک ترین فرزندان این ملت که با دوربین نیروی انتظامی تصویربرداری شده بود همانند سطل نجاستی بر سر و روی خامنه ای خالی شد. صحنه های دلخراشی که دنیا را تکان داد، توسط خود جنایتکاران برای نمایش نزد رهبر حقیرشان تهیه شده بود تا دیکتاتور با دیدن آنها آرامش پیدا کند، ولی همین تصاویر، ملت ایران را بآتش کشید.
خامنه ای پیشاپیش برای سرپوش گذاشتن بر جنایاتی که خود دستور دهنده اش بوده در اظهارات سفیهانه ای گفته بود: «سازماندهی اعتراض ها به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری منجر به هتک آبروی نظام در مقابل ملت ها شد و عده ای سعی دارند به جای این موضوع، نحوه برخورد با زندانیان در بازداشتگاه کهریزک و حمله به کوی دانشگاه را به عنوان موضوع اصلی مطرح کنند. هتک آبروی نظام در مقابل ملتها مسئله اصلی است نه "کهریزک یا کوی دانشگاه".»
مردم کشورمان در این چند ماهی که بفرمان خامنه ای بخاک و خون کشیده شدند، القاب و صفتهای مناسبی که شأن واقعی رهبر را نشان می داد بر علیه وی بکار بردند ولی تصاویر مستند فاجعه کوی دانشگاه نشان می دهد که مردم تا چه حد نسبت به وی ارفاق نموده و ادب بخرج داده اند.
قبلاً هم در مطلبی چند ماه پیش بیان شده بود که دستور حمله به کوی دانشگاه و سرکوب خونین فرزندان راستین میهن، تصمیم شخص خامنه ای بوده که خواستار نابودی «جلودارهای دشمن» شده بود. هم او در شهریورماه برای فریب افکار عمومی و تطهیر دستان خونینش، حمله به کوی دانشگاه را جنایت نامیده و وعده برخورد با عاملان آنرا داد. در حالیکه زیردستان رهبر همواره طوطی وار اظهارات وی را تکرار می کنند، اینبار بطور غیر منتظره ای همه ملیجک های رهبری بجای نشخوار فرمایشات سرکرده اشان، بر خلاف جهت وی حرکت کرده و اولین نفر فرمانده سپاه بود که اعلام کرد سپاه هیچ نقشی در حمله به کوی دانشگاه نداشته است، بلافاصله فرمانده نیروی انتظامی اظهارات مشابهی را تکرار نمود و دست آخر دو روز بعد از افاضات رهبری، رئیس دولت کودتا بدون برنامه قبلی به نماز جمعه رفت تا اعلام کند که هیچ کدام از نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی نظام در حمله به کوی دانشگاه شرکت نداشته اند و به این ترتیب یکپارچه در مقابل مانور خامنه ای برای یافتن قربانی و انداختن مسئولیت این جنایت ننگین بر گردن دیگران ایستادند و با این حرکت به وی فهمانیدند که نمی تواند از زیر بار مسنولیت فرمان صادره اش شانه خالی نموده و خود را به نفهمی بزند، فدائیان رهبر حاضر نشدند ننگ حمله به کوی دانشگاه را بپذیرند.
نیروی انتظامی و نیروهای نظامی، حتی در کوچکترین تصمیمات خود نظر بیت رهبری را جویا می شوند و تا نظر مثبت رهبر را بصورت کتبی نگیرند اقدامی نمی کنند. حتی فرماندهان ارشد نیز در مقابل دادسرای نظامی که تحت نظر مستقیم رهبری است مصونیتی ندارند و از دیرباز هیچ فرمانده ای از ترس سازمان قضائی نیروهای مسلح، بدون ابلاغ کتبی، کاری را انجام نمی دهد تا بعداً برایش پرونده سازی نشود.
نیروی انتظامی بدون دستور کتبی خامنه ای هرگز وارد چنین عملیات گسترده و خطرناکی نمی شود که به کوی دانشگاه حمله نماید. اما خامنه ای در مقام یک دیکتاتور باید حداقل اینقدر شهامت داشته باشد که پای اعمال خود بایستد. دیکتاتور بودن قابل افتخار نیست ولی دیکتاتور بزدل بودن واقعاً مایه ننگ است.
خامنه ای مطمئن باشد که حتماً یکی از جلسات محاکمه اش، علاوه بر کهریزک و اوین، در کوی دانشگاه برگزار خواهد شد و آنروز دور نیست.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Remarque : Seul un membre de ce blog est autorisé à enregistrer un commentaire.