samedi 27 février 2010

بیان ماهیت مجلس خبرگان در بیانیه مشمئز کننده آن

دومین اجلاس رسمی مجلس خبرگان به ریاست هاشمی رفسنجانی در سال جاری روز چهارشنبه با انتشار بیانیه ای مشمئز کننده، سراسر تملُق و چاپلوسی از خامنه ای به پایان رسید. در بیانیه پایانی مجلس خبرگان که توسط قربانعلی دری نجف آبادی از دژخیمان بنام رژیم و وزیر سابق اطلاعات قرایت گردید، تنها به تکرار همان گفته های علی خامنه ای، ولی فقیه رژیم درباره شعبده انتخابات ریاست جمهوری به شیوه چاپلوسانه ای بسنده شد. در این بیانیه آمده: "صبر انقلابی مردم شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی پس از دادن فرصتهای متعدد به سران فتنه برای توبه و بازگشت به دامن انقلاب و آرمانهای امام خمینی در ‌9 دی به پایان رسید و با زدن مهر مردودی بر كارنامه‌ی آنان، برای همیشه آنان را از ذهنیت سیاسی خود حذف نمودند."
بیانیه خبرگان همچنین تاکید دارد: "دوران پرمحنت پس از انتخابات با رهبری شايسته و هدايت هوشمندانه و داهيانه آيت الله خامنه ای و حضور مردم پايان پذيرفت."
اینگونه مجلسی که وظیفه خود را نظارت بر عملکرد رهبر جمهوری اسلامی می داند، به تملق گویی می افتد و با چشم بستن بر همه فجایعی که در این مدت اتفاق افتاده، سعی به اثبات محکم تر چاکر مسلکی خود می نماید.
همچنین کمیسیون تحقیق مجلس خبرگان نتیجه بررسی خود درباره رهبر جمهوری اسلامی را توسط محسن مجتهد شبستری اعلام کرد. در این گزارش هم چیزی بیش از تملق و چاپلوسی بیان نمی شود و عنوان می گردد: "در بررسیهای اين کميسيون مشخص شده است که هيچ کدام از اوصاف و شرايط مذکور در اصل پنجم و يکصد و دهم قانون اساسی در اين مدت بيست سال و اندی در وجود رهبر جمهوری اسلامی نه تنها کم و کاستی مشاهده نشد بلکه، هر مقدار جلوتر می‌رويم، صفات لازم رهبر انقلاب درخشان تر مخصوصا درايت و مديريت در حد اعلی در ايشان متجلی می‌شود."
در گواهی خوشرفتاری ای که نوکران برای ارباب صادر کرده اند افزوده شده: "با مديريت عالی و درايت رهبر جمهوری اسلامی همه توطیه‌ها خنثی شد و با راهپيمايیهای عظيم در هشتم و نهم دی‌ماه و در محکوم کردن هتاکیها و قداست‌شکنیها، نقشه شوم دشمنان اسلام و ولايت و مقدسات اسلامی نقش بر آب شد."
با این گزارش می شود فهمید که خبرگان بیش از اینکه دقت در کنترل "رهبر" و یا توجه به موضوعات اتفاق افتاده در جامعه داشته باشد، وظیفه خود را چاپلوسی با درجه بالایی از رذالت و تباهی قرار داده و از این رو نیز اعمال تبهکارانه خامنه ای و اوباش وابسته به او را تطهیر می کند.
برخلاف ادعاهای پوچ و یاوه های بیهوده گزارش نویسان و بیانیه صادر کنندگان مجلس خبرگان نه تنها بحران فروکش نکرده و "پایان نپذیرفت" و مردم خیابانها را ترک نکرده اند بلکه، هر روز خبر از بازداشت عده ای تازه توسط نهادهای سرکوبگر رژیم می رسد. زندانها از فعالان سیاسی و اجتماعی پر است و مردم برای ادامه اعتراضات خود و آزادی فعالان گروگان گرفته شده مشغول تدارکات هستند. روزهای آینده مشخص خواهد کرد که مجلس خبرگان و تمامی دستگاه سرکوب علی خامنه ای تحت "رهبری داهیانه و هوشمندانه" قرار ندارند بلکه، ناتوان از پاسخگویی به خواسته های بر حق مردم، تنها به عده ای اوباش و گزمه تکیه دارند که چیزی به جز قتل و شکنجه و اعدام بلد نیستند و مردم بی شرمی و سرکوبگری آنان را هرگز برنخواهند تافت.

جعفر پویه

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Remarque : Seul un membre de ce blog est autorisé à enregistrer un commentaire.