samedi 13 mars 2010

وکیل مدافع زندانیان سیاسی به یک سال زندان محکوم شد

وکيل مدافع محمد اوليايی فرد از صدور مجازات يک سال حبس تعزيری برای موکلش از سوی دادگاه انقلاب خبر داد و گفت: حکم دادگاه بدوی هنوز به وکلای پرونده ابلاغ نشده است. محمد اولیایی فرد وکیل مدافع متهمان در بسیاری از پرونده های سال های اخیر بود که خصوصا برای ممانعت از اعدام نوجوانان تلاش بسیاری کرد. مسعود اوليايی فرد در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار کرد: موکلم که وکالت بهنود شجاعی را برعهده داشت در رابطه با اين پرونده به اتهام تبليغ عليه نظام از طريق مصاحبه با يکی از رسانه‌های خارجی از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به يک سال حبس تعزيری محکوم شد. وی با بيان اين‌که رای صادره از سوی دادگاه بدوی به هيچ يک از سه وکيل مدافع اين پرونده ابلاغ نشده است، گفت: موکلم برای پيگيری پرونده يکی از موکلانش به دادگاه انقلاب مراجعه کرده بود که در آن جا برای اجرای حکم به واحد اجرای احکام انتقال داده شده است.

نیاز شدید رژیم به داشتن بمب اتمی با فرج آقا امام

http://copytaste.com/q19

نیاز شدید ایران به داشتن بمب اتمی با فرج آقا امام
از آنجا که دولت شدیدا اصرار به ظهور آقا امام زمان دارد و در سازمان ملل نیز حتی این موضوع را اعلام کرده است
با ظهور آقا ایشان برای ایستادن جلوی استکبار جهانی نیاز به بمب اتمی دارند بنابراین سربازان گمنام امام بدنبال تهیه بمب اتمی میباشند تا آقا بتواند سوار بر اسب از آن استفاده نماید
پس فکر کردین این سجیل و منجیل اینا واسه چی است اینا همه واسه امام زمان ساخته شده و این خیال باطل باراک اوباما ست اگه فکر کنه به دنبال صلح آمیزش است زهی خیال باطل خودش تو سازمان ملل اعلام کرده منتظر ظهور امام زمان است

انتقال سوسن محمدخانی غیاثوند به زندان رجایی ‌شهر

برگرفته از سایت کمیته گزارشگران حقوق بشر

امروز، جمعه ۲۱ اسفندماه سوسن محمدخانی غیاثوند طی تماسی تلفنی از انتقال خود به زندان رجایی‌شهر خبر داد.

وی در این تماس از علت بازداشت و اتهاماتش صحبتی نکرد.

در هفته‌های اخیر، گزارش‌هایی مبنی بر انتقال تعداد زیادی از زندانیان سیاسی به زندان رجایی‌شهر منتشر شده بود.

این نویسنده که در زمینه فیلم‌نامه‌نویسی و داستان‌نویسی فعال بود در ساعت ۸ شب گذشته، در منزلش در کرج، طی یورش نیروهای امنیتی بازداشت گردید.

سوسن محمدخانی در سال‌های گذشته علاوه بر فعالیت در زمینه داستان و فیلم‌نامه در حوزه مسائل فرهنگی کردستان نیز فعال بوده است.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Remarque : Seul un membre de ce blog est autorisé à enregistrer un commentaire.