samedi 27 février 2010

اعتراض ایرانیان به سفر پاسدار لاریجانی به ژاپن

تلاش و اعتراض های ایرانیان آزادیخواه در ژاپن دو برنامه مهم علی لاریجانی رییس مجلس

رژیم ضد مردمی جمهوری اسلامی در توکیو را کنسل کرد .
برنامه ریزی شده بود که لاریجانی در بامداد روز جمعه در دانشگاه کوچک و گمنام میجی گاکوایین و در بعد از ظهر همین روز در کلوپ خبرنگاران ژاپن کنفرانس خبری داشته باشد، اما منابع ژاپنی گفتند که این برنامه ها بدون هیچ توضیحی از سوی سفارت جمهوری اسلامی بصورت ناگهانی کنسل شده است.
این احتمال بسیار قوی است که لاریجانی از ترس روبرو شدن با ایرانیان آزادیخواه در ژاپن که خواستار پاسخ گویی او به رفتار سرکوبگرانه و غیر انسانی رژیم دیکتاتور جمهوری اسلامی بر علیه مردم ایران هستند، این دو برنامه مهم را کنسل کرده است .
ایرانیان در ژاپن برنامه داشتند که در برابر چشم خبرنگاران و مردم ژاپن رییس مجلس ضد مردمی جمهوری اسلامی را برای کشتار، شکنجه ، تجاوز و زندان کردن مردم بیگناه ایران به محاکمه بکشانند، اما به نظر می رسد که لاریجانی که در برابر این تبهکاری های رژیم سرکوبگر جمهوری اسلامی پاسخی ندارد، با کنسل کردن برنامه های خود و پنهان شدن در سفارت ، فرار را بر قرار ترجیح داده است .
ایرانیان آزادیخواه در ژاپن بعد از ظهر روز جمعه با گردهم آیی در برابر ساختمان کلوپ خبرنگاران ژاپن، فرار کردن لاریجانی در توکیو را یک پیروزی بزرگ برای مردم ایران دانستند .
آنها همچنین در این گردهم آیی بار دیگر رفتارهای غیر انسانی رژیم دیکتاتور جمهوری اسلامی در برابر مردم ایران را بشدت محکوم کرده و تنها راه در پیش را برگزاری رفراندوم آزاد برای به روی کار آوردن یک حکومت مردم سالار ایرانی دانستند.
یادآوری می شود که لاریجانی فردا (شنبه) در آخرین روز دیدارش از ژاپن به شهر ناگاساکی می رود که پیش بینی می شود او در این شهر صلح دوست ژاپنی که نسبت به برنامه های غیر شفاف اتمی جمهوری اسلامی بسیار حساس هستند، نیز آرامش پیدا نکند.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Remarque : Seul un membre de ce blog est autorisé à enregistrer un commentaire.