jeudi 4 février 2010

سفارت جمهوری اسلامی به دنبال لانۀ موش در برلین

شبکه جوانان ایرانی در برلین

"سفارت جمهوری اسلامی به دنبال لانۀ موش در برلین"

امروز پلیس برلین خبر داد که سفارت جمهری اسلامی در برلین از برگزاری جشن ۲۲ بهمن در هتل ماری تیم منصرف شده و علت آن را نبود امنیت کافی برای مهمانان این سفارت ذکر کرده است. شبکۀ جوانان ایرانی در برلین و ایران- اکتوئل پس از اعلام جشن سفارت، اعتراض خود را به این جشن اعلام کرده بودند و به کمک بسیاری از گروه های ایرانی در برلین و سراسر آلمان قرار بود تجمع بزرگی در برابر محل برگزاری جشن سفارت، برگزار کنند. همچنین گروه کوچکی شیعه های غیرایرانی حامی سفارت جمهوری اسلامی در شهر برلین که در ایام اخیر به عنوان عناصر حزب الله برای چندین عضو شبکۀ ما پیغام های تهدیدآمیز فرستاده اند، همان روز در حمایت از جشن سفارت تجمع کوچکی با شرکت کمتر از پنجاه نفر اعلام کرده بودند.

عقب نشینی سفارت از سویی نتیجۀ اعتراضات به حق و مداوم ایرانیان ساکن برلین و سراسر آلمان به جنایات و سرکوب وحشیانۀ دولت کودتا علیه معترضین در ایران و از طرف دیگر به دلیل ریزش نیروی شدید این سفارتخانه پس از ضرب و شتم جوانان معترض و اعضای شبکه جوانان ایرانی در برلین توسط عناصر سفارتخانه در روز عاشوراست.

معترضین به جشن سفارت به تمامی هتل های شهر برلین اعلام کرده اند که در صورت برگزاری جشن سفارت در آنجا با حضور معترض صدها ایرانی روبه رو خواهند شد.

همچنین شبکه جوانان ایرانی در برلین و ایران – اکتوئدل اطلاع یافته اند که گویا سفارت جمهوری اسلامی تصمیم دارد جشن خود را در سفارت برگزار کند و دو تجمع کوچک توسط حامیان سفارتخانه نیز در مقابل سفارت برگزار خواهد شد.

شبکه جوانان ایرانی در برلین و ایران – اکتوئل که از آغاز اعتراض شدید خود را به هتل ماری تیم و جشن سفارت دولت کودتا در برلین علام کرده اند، به اعتراض خود ادامه خواهند داد و هرکجا که سفارت برنامۀ خود را برگزار کند، با حضور معترض ایرانیان برلین و سراسر آلمان مواجه خواهد شد.

۱۵ بهمن ۱۳۸٨

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Remarque : Seul un membre de ce blog est autorisé à enregistrer un commentaire.