jeudi 4 février 2010

جنبش را ز سر بریده می ترسانید؟

جعفر پویه

بیدادگاه رژیم جمهوری اسلامی روز گذشته (چهارشنبه) یکی دیگر از معترضان گروگان گرفته شده توسط گشتاپوهای رژیم را به محاربه متهم و محاکمه کرد؛ اتهام غیر انسانی و ظالمانه ای که از ترمهای مذهبی رژیم برای تهدید مخالفان سیاسی خود است و مجازات مرگ را در پی دارد.

کیفرخواست نماینده دادستان تهران علیه دانشجوی 20 ساله دانشگاه دامغان که در این بیدادگاه متهم به محاربه شده است، سراسر کذب و دروغهای بی شرمانه است. از سوی دیگر، شرکت در نماز جمعه به امامت رفسنجانی یکی دیگر از اتهاماتی است که به این دانشجو وارد شده است. همین موضوع، نشان دهنده بی اساس بودن اتهامات و گروکشی بازداشت شدگان توسط عوامل علی خامنه ای برای تحت فشار قرار دادن جنبش مردم است.

این درحالی است که بسیاری از گروگانهایی که به اعدام محکوم شده اند، ماه ها قبل از اتفاقات اخیر دستگیر شده بودند و اکنون رژیم آنها را به روی پیشخوان نمایش ددمنشی و محکوم به مرگ کردن خود کشانده است. در روز سه شنبه گذشته ابراهیم رییسی، یکی از جلادان و قاتلان بنام رژیم که مقام معاونت اول قوه قضاییه را نیز در اختیار دارد، در یک سخنرانی در شهر قم گفت: "دو نفری که اعدام شده و ۹ نفر دیگری که به زودی اعدام خواهند شد، قطعاَ در جریان آشوبهای اخیر دستگیر شدند و هر کدام به یکی از جریانهای ضدانقلاب مرتبط بوده و با انگیزه نفاق و براندازی در اغتشاشات حضور یافته‌اند."

این دروغهای آشکار و خط و نشان کشیدن و تبلیغ خون ریزی و نمایش شقاوت دم و دستگاه ولی فقیه در حالی است که از تریبونهای نماز جمعه، خونخواران و دجالان به تشویق جلادان پرداخته و از آنها اعدام و خونریزی بیشتری را طلب می کنند. حکم اعدام 9 نفر در بیدادگاهی بی شرمانه و ادامه پرونده سازی و اتهام محاربه زدن به بازداشت شدگان هدفی جز تزریق ترس و وحشت به بدنه اجتماع و منصرف کردن مردم از به میدان آمدن در روز 22 بهمن ندارد. جلاد شناخته شده، ابراهیم رییسی در همین رابطه می گوید: "اقدامات لازم براي جلوگيري از هرگونه اغتشاش به عمل آمده است."

آری، اتهام محاربه و تهدید به اعدام در ملا عام 9 نفر از زندانیان و عربده ها برای تند و سریع کردن ماشین آدمکشی، اقدامات رژیم برای جلوگیری از به میدان آمدن جنبش و گواه ترس و وحشت دستگاه ولی فقیه و عمله و اکره آن است.

پاسخ این بی شرمیها، قتل و محاربه سازیها و عربده های خونخواران برای اعدام بیشتر را مردم آزادیخواه در روز 22 بهمن در خیابانهای سراسر کشور به دم و دستگاه آدمکشان و خونخواران خواهند داد.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Remarque : Seul un membre de ce blog est autorisé à enregistrer un commentaire.