samedi 27 février 2010

پوستر؛ سوزاندن نماد رژیم اهریمنی در آتش چهارشنبه سوری


چهارشنبه سوری امسال را به جهنمی برای رژیم تبدیل کنیم

دگر باره نوروز اين كهن آيين ايرانی از راه می رسد . نوروز برای ايرانيان نه تنها يک آيين خجسته است و پاسداشت آن بايستنی است كه در طول زمانه همواره وسيله ای برای مبارزه با دشمن بدطينت اين مرز و بوم نيز بوده است.

چه بسا حمله تازيان و مغولان كه ايران را يكپارچه غرق در خون كرد نيز نتوانست نوروز را از ذهن ايرانيان به در برد كه برعكس هر زمان بيگانه ای پا در اين خاک نهاد و در انديشه نابودی ايران و آيين ايرانی بود ، اهميت برگزاری آيين های نوروزی دو چندان جلوه كرده است.

اكنون نيز ايران گرفتار است. گرفتار ظلم و جور ناشی از حاكميت رژيمی پلید كه وجودش برای نابودی ايران و فرزندان ايران زمين است.

هموطنان مبارز؛

بار دگر نوروز از راه می رسد. برگزاری هر چه گسترده تر و آشكارتر آيين های نوروزی وظيفه ملی - مبارزاتی ماست و در ميان آيين های نوروزی ، كه برگزاری دسته جمعی آن ميسر است ، چهارشنبه سوری بهترين فرصت برای نمايش عشق به ميهن و آيين های ميهنی و اعلام انزجار از رژيم حاكم بر ميهنمان است.

برای حضور در مراسم چهارشنبه سوری امسال به ديگر هموطنانمان در خيابان ها و مراكز اصلی شهر محل سكونتمان بپيونديم تا ضمن نشان دادن اتحادمان ، بار ديگر ، و اينبار پرقدرت تر از هميشه ، صدای دادخواهيمان را به گوش جهان و جهانيان برسانيم.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Remarque : Seul un membre de ce blog est autorisé à enregistrer un commentaire.