vendredi 29 janvier 2010

اعدام دستگیرشدگان، جنبش را مصمم تر خواهد کرد

رژیم جانیان و جنایتکاران جمهوری اسلامی به سردستگی علی خامنه ای روز گذشته (پنجشنبه) دو تن از زندانیان سیاسی را اعدام کرد. علی خامنه ای، ولی فقیه جنایت پیشه رژیم فکر می کند با به دار آویختن زندانیان می تواند ترس و وحشتی که سراپای رژیمش را فرا گرفته به مردم منتقل کند. او دو نفر را به دار می آویزد تا زنگ خطر را برای دیگر زندانیانی که به عنوان گروگان در شکنجه گاه های خود به اسارت دارد به صدا درآورد.

جنایتکاران در حالی محمدعلی زمانی و آرش رحمانی‌پور را به دار آویخته اند که آنها از حداقل حقوق انسانی خود برای برخورداری از وکیل و دفاع از خود در برابر بی شرمیهای پادوهای ولی فقیه محروم بودند. لاریجانی، قاضی القضات دست نشانده ولی فقیه با قتل دو انسان اسیر در چنگال آدمکشان خود ثابت می کند که در خونریزی و سفاکی چیزی از همتایان پیشین خود کم ندارد.

محمدعلی زمانی و آرش رحمانی‌پور در حالی به جرم محاربه با نظام اسلامی، محکوم و به دار آویخته می شوند که نه نفر دیگر از کسانی که به دلیل شرکت در تظاهرات ضد حکومتی به مرگ محکوم شده اند، در آستانه اعدام قرار دارند. ولی فقیه رژیم و دار و دسته جانیانی که در روزهای گذشته قیافه میانه روی به خود گرفته و از دستگاه دروغ پراکنی خود شوهای حکومتی فریب و نیرنگ پخش می کردند، از ترس به میدان آمدن جنبش مردم در روز 22 بهمن، اقدام به اعدام زندانیان اسیر کرده اند تا شاید ترس و وحشت حکومت را به بدنه جامعه منتقل کرده و آنها را از خیزش علیه حکومت باز دارند.

پربدیهی است که جنبش آزادیخواهانه مردم با این جنایتها و خشونها نه تنها قدمی به عقب برنخواهد داشت بلکه، در تصمیم خود برای به زیر کشیدن حکومت جانیان مصمم تر خواهد شد. قتل و کشتار زندانیان به جنبش مردم این پیام را می دهد که راه آنان برای به زیر کشیدن رژیم ولی فقیه درست و از موضع بجایی است زیرا جانیان حاکم چیزی به جز قتل و کشتار نمی شناسند و بی شرمی آنها به حدی است که اگر بتوانند، از کشته جوانان مردم بار دیگر پشته خواهند ساخت. برانداختن رژیم ولایت فقیه به عنوان حکومت قاتلان و جنایتکاران حاکم بر سرنوشت مردم ایران تنها راهی است که می تواند جلو خونریزیهای بیشتر را بگیرد و مردم ایران را از شر رژیمی آدمکش، آزادی ستیز و غیر انسانی رهایی بخشد.

پاسخ بی شرمی علی خامنه ای و گماشته او صادق لاریجانی و همه آدمکشان و قاتلان را مردم ایران در 22 بهمن با حضور در خیابانها خواهند داد.

ولی فقیه در راس دار و دسته آدمکشان رژیم مسوول اصلی خونهای بر زمین ریخته شده جوانان مردم ایران است. خون اعدامیان اسیر و خون جوانانی که در خیابانها و بازداشتگاه های مخفی و علنی رژیم بر زمین ریخته شده، جنبش مردم را برای رسیدن به آزادی و دموکراسی مصمم تر خواهد کرد.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Remarque : Seul un membre de ce blog est autorisé à enregistrer un commentaire.