samedi 23 janvier 2010

پرونده ترور رهبران حزب دمکرات کردستان ایران را باز کنید

کوردوساید واچ - چاک

دولتهای آلمان فدرال و اطریش ! پرونده ترور رهبران حزب دمکرات کردستان ایران ، توسط جوخه های اعزامی رژیم تهران را باز کنید

بنام انسانیت و بنام عدالت و آزادی

بدینوسیله از هر دو حکومت فدرال آلمان و اطریش خواستاریم که به سکوت طولانی مدت پیرامون پرونده ترورهای انجام شده در وین و برلین پایان دهید .
بر کسی پوشیده نیست که طی عملیات حاشا نشده جوخه های ترور رژیم اسلامی ایران ، تنی چند از رهبران شناخته شده جنبش عادلانه و آزادیخواهانه کردستان ایران ، از آنجمله دکتر عبدالرحمن قاسملو و دکتر شرفکندی و همراهان ، جان باختند .
دادگاه برلین ( میکونوس) ، در تابستان 1997 بشکل عادلانه یی رآی بر محکوم کردن سران حکومت در ایران داده و اسناد آن موجود و مکتوب در اختیار همه محافل بین المللی است .
هر چند که به تاسی از سیاست دولت اطریش که قاتل دکتر قاسملو را آزاد و به تهران برگرداند ، دولت خانم آنجلا مرکل نیز ،، کاظم دارابی ، تروریست را روانه تهران نمود .
علیرغم این بی مهری آشکار دول برلین و وین ، طبق همه شئونات و کنوانسیونهای بین المللی ، هر فرد و گروهی نیز محق است که از افکار عمومی و مراجع رسمی قانونی و بین المللی خواستار اجرای عدالت ورسیدگی به جنایات انجام شده گردد .
مقامات عالیه و محترم حکومتهای آلمان فدرال و اطریش بخوبی از عملکرد و رفتار رژیم ایران، بویژه طی 6 ماه گذشته و پس از سرکوب خونین اعتراضات متمدنانه آحاد مردم در ایران توسط دولت فعلی آگاهند و مآلآ رفتار ضد دمکراتیک حکومت اسلامی را نیزمحکوم کرده اند
بنا بر این ، جای شبه و ابهامی در این برهه از زمان باقی نمانده و عملکرد دولتمردان ایران مشتی از خروار در عرصه داخلی ، و طبق شواهد موجود و استدلالات دولت ایالات متحده آمریکا ، دخالتهای رژیم در اعمال تروریستی در عراق ، افغانستان و اینک در یمن ، به امری عادی و آشکاردر عرصه خارجی تبدیل شده است .
لذا ، مفتوح ساختن پرونده ترورهای رهبران حزب دمکرات کردستان ایران ، میتواند سر آغاز فصل نوینی از اجرای عدالت و ایضآ رسیدگی به پرونده های عدیده تروردر پاریس و قبرس و سوئد و آرژانتین و ریاض و . . . توسط حکومت اسلامی ایران گردد

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Remarque : Seul un membre de ce blog est autorisé à enregistrer un commentaire.