vendredi 29 janvier 2010

زن جوانی شبهای سرد زمستان را در خیابان سپری کند

سایت فردا در تهران: زن جوانی به دلیل بیرون ریخته شدن وسائل خانه‌اش توسط صاحب‌خانه مجبور است تا شب‌های سرد زمستان تهران را در خیابان سپری کند. این زن جوان حدود 40 سال سن دارد که از چند شب پیش تاکنون در محدوده‌ خیابان استادمعین- خ دامپزشکی به تنهایی در کنار خیابان‌ و در سرمای شدید شب‌های تهران روزگار می‌گذراند. این زن جوان گفت: 4 روز پیش در خانه خواب بودم که یکدفعه پسران صاحب‌خانه با شکستن درب به خانه‌ام وارد شدند و ظرف یک ساعت تمام وسائل من را بیرون ریختند. وی در ادامه در خصوص رجوع به مراکز دولتی خاطرنشان کرد: در ابتدا با پلیس تماس گرفتم اما مامور نیروی انتظامی به من گفت که ما هم مامور دولتیم و خودمان هم صورتمان را با سیلی سرخ نگه داشته‌ایم، خودت باید به فکر باشی و کاری برای خودت انجام دهی. از طرفی من تحت نظارت کمیته امداد امام هستم و زمانی که به آنها مراجعه کردم و درخواست وام نمودم کسی به من توجهی نکرد. از طرفی از سوی سازمان بهزیستی برای بازدید به من مراجعه شد اما کسی تا این لحظه کمکی به من نکرده است. این زن جوان از ناراحتی‌های خود گفت: در این چهار شبانه روز گذشته کسی کاری برای من نکرد. برخی از افراد با دادن پیشنهادهای وقیحانه و ناپسند خواستار کمک کردن به من شدند. اما من برای اینکه بتوانم روی پاهای خودم بایستم به این روز افتادم.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Remarque : Seul un membre de ce blog est autorisé à enregistrer un commentaire.