samedi 30 janvier 2010

اقدامات وحشیانه علیه زندانیان در زندان رجايی شهر کرج

یورش گارد زندان رجایی شهر به سالن های مختلف این زندان منجرب مجروح شدن شماری از زندانیان شده است.

خبرگزاری هرانا - حقوق زندانیان: در طی دو هفته گذشته در زندان رجایی شهر کرج گارد ویژه زندان با یورش به سالن های مختلف این زندان به ضرب و شتم زندانیان می پردازند.

به گزارش واحد زندانیان مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امیریان یکی از 3 جانشین زندان رجایی شهر کرج سازمان دهنده اکثر یورش های وحشیانه شبانه به سالن های مختلف این زندان می باشد که در طی دو هفته گذشته با یورش به سالن های 10 ، 11، 12، 13، 14، 15، 16، 17 و 18 اقدام به ضرب و شتم زندانیان می نمایند.

در پی این یورش که اکثرا پس از نیمه های شب که زندانیان در خواب هستند انجام می گیرد بسیاری از زندانیان به دلیل شکستگی استخوان و کبودی به بهداری زندان منتقل شده اند.

بر اساس گفته های یک مقام امنیتی در زندان این اقدام غیر انسانی در راستای پیشگیری از شورش های احتمالی در داخل زندان و به دستور حفاظت زندان انجام می گیرد که مجری آن در اکثر مواقع یکی از جانشینان رئیس زندان به نام امیریان می باشد.

عصر روز سه شنبه 6 بهمن ماه نیز گارد زندان رجایی شهر زندانیان بند جوانان را به محوطه حیاط انتقال داده و با عبور از تونل وحشت با باتوم به ضرب و شتم زندانیان پرداخته اند.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Remarque : Seul un membre de ce blog est autorisé à enregistrer un commentaire.